Ποιότητα και Ασφάλεια
Medifirst ➜ Σχετικά με μας ➜ Ποιότητα και Ασφάλεια
Πιστοποιήσεις
Αθηναϊκή Γενική Κλινική
Όραμα της Διοίκησης και του προσωπικού της Αθηναϊκή Γενική Κλινική είναι να καταστεί η Κλινική συνώνυμη της αξιοπιστίας και της παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και ένα πρότυπο ιδιωτικό Θεραπευτήριο παροχής υπηρεσιών υγείας με πιστοποιημένη τη στράτευση του στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών του και στην ικανοποίηση του Έλληνα και του Διεθνή ασθενή.
- Η παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών φροντίδας υγείας ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες, τις επιθυμίες και την ιδιωτικότητα των ασθενών.
- Η παροχή ενός φιλικού περιβάλλοντος κατά την παραμονή των ασθενών και των συνοδών τους στο χώρο της Κλινικής.
- Η τήρηση της κείμενης ευρωπαϊκής και εθνικής νομοθεσίας, καθώς και των σχετικών κανονισμών που απορρέουν από αυτές.
- Η παροχή υπηρεσιών οι οποίες να ακολουθούν τις τελευταίες ιατρικές και τεχνολογικές εξελίξεις στο χώρο της Ιατρικής.
- Η παρακολούθηση των βασικών διεργασιών της Κλινικής μέσα από ένα πλαίσιο δεικτών και τη συνεχή επισκόπηση και επικαιροποίηση αυτών.
Οι επίτευξη των στόχων θα γίνει μέσα από:
- Τη συνεχή βελτίωση της ικανοποίησης των ασθενών/ συνοδών
- Τη συνεχή εκπαίδευση και εξειδίκευση του προσωπικού της Κλινικής
- Το συνεχή εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού της Κλινικής
- Τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
-
- Την πιστή εφαρμογή και τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ΕΝ 15224:2016 το οποίο χρησιμοποιείται ως βάση για την ανάπτυξη του Συστήματος Ποιότητας σε όλη τη Κλινική.
- Για τη συνεχή παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων, την ενημέρωση και την εκπαίδευση του προσωπικού μας.
- Για το συνεχή εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού μας.
- Για τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών με σκοπό τη συνεχή βελτίωση της ικανοποίησης των ασθενών μας.
- Τη διασφάλιση της προστασίας των εμπιστευτικών πληροφοριών των πελατών.
- Την παρακολούθηση και των κλινικών διεργασιών της Κλινικής και την ενσωμάτωση τους στις διαδικασίες του Τομέα μέσα από ένα συγκεκριμένο πλαίσιο εγκρίσεων και εκπαιδεύσεων.
- Τη συνεχή παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας, ασφάλειας και εξυπηρέτησης των ασθενών που να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις των 11 διαστάσεων ποιότητας όπως περιγράφονται στο ΕΝ 15224.
-
- Κατάλληλη & σωστή θεραπεία (Appropriate- correct care)
- Διαθεσιμότητα
- Συνέχεια φροντίδας (Continuity of care)
- Συνέχεια φροντίδας (Continuity of care)
- Αποτελεσματικότητα (Effectiveness)
- Αποδοτικότητα (σχέση κόστους – αποτελέσματος κλπ) (Efficiency)
- Ισότητα μεταξύ των ασθενών (Equity)
- Τεκμηριωμένη, βασισμένη σε πρωτόκολλα (Evidence & Knowledge based)
- Φροντίδα εστιασμένη στις ανάγκες των ασθενών (φυσική, ψυχολογική, κοινωνική)
- Συμμετοχή των ασθενών (Patient involvement)
- Ασφάλεια ασθενών (Patient safety)
- Παροχή φροντίδας στον κατάλληλο χρόνο/ με την κατάλληλη σειρά, προσβασιμότητα ασθενών (Timeliness/ accessibility)
-
- Τη χρήση κατάλληλου εξοπλισμού και εξασφάλιση των κατάλληλων εγκαταστάσεων και περιβαλλοντικών συνθηκών για την παροχή των υπηρεσιών υγείας στους ασθενείς μας.
- Για την εξασφάλιση της διασφάλισης των προσωπικών δεδομένων των ασθενών και των εργαζομένων της Μονάδας μέσω της τήρησης του Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων GDPR.
- Για την παρακολούθηση και διαχείριση περιστατικών (incidents), παρ’ ολίγον συμβάντων (near misses) και ανεπιθύμητων συμβάντων (adverse events).
- Για τον καθορισμό KPIs (Key Performance Indicators) για τη μέτρηση και παρακολούθηση των 11 διαστάσεων ποιότητας που θέτει το πρότυπο ΕΝ 15224.
- Για τη συνεχή παρακολούθηση των λειτουργιών της Κλινικής μέσα από ένα πλαίσιο δεικτών που επικαιροποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα.
- Για την αυστηρή παρακολούθηση και διαχείριση των κλινικών διεργασιών της Κλινικής, καθώς και των κλινικών κινδύνων που μπορεί να προκύψουν από αυτές.
- Για τη διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
Ο Διευθύνων Σύμβουλος
Πιστοποιητικό BS EN 15224:2016
Πρότυπο ELOT ΕΝ 15224:2017
SWISS CERT ELOT ΕΝ 15224:2017
Μονάδες Υγείας Medifirst
Υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία
Τα Μedifirst είναι ιατρικές μονάδες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, που είναι πρωτοπόρος στον τομέα της υγείας στην Ελλάδα. Σας εξασφαλίζουν υψηλή αξιοπιστία, ποιότητα υπηρεσιών, άριστο εξοπλισμό και τεχνογνωσία.
Τα Πολυϊατρεία Medifirst, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση και εξέλιξη των υπηρεσιών τους, είναι πιστοποιημένα για το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας τους σύμφωνα με τα πρότυπα EN 15224:2016 και ISO 9001:2015 για την Παροχή Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας:
- Βιοπαθολογικού Τμήματος
- Απεικονιστικού Τμήματος
- Εξωτερικών Ιατρείων
Τα Πολυϊατρεία Medifirst, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση και εξέλιξη των υπηρεσιών τους, είναι πιστοποιημένα για το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας τους σύμφωνα με τα πρότυπα EN 15224:2016 και ISO 9001:2015 για την Παροχή Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας:
- Βιοπαθολογικού Τμήματος
- Απεικονιστικού Τμήματος
- Εξωτερικών Ιατρείων
Η εφαρμογή του συνεχούς ανανεούμενου Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας στα Πολυϊατρεία Medifirst, εξασφαλίζει πως:
- Στελεχώνουμε τα Medifirst με διακεκριμένους γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων
- Όλοι οι εργαζόμενοι γιατροί, επαγγελματίες υγείας και διοικητικοί εργαζόμενοι ακολουθούν πρότυπες διαδικασίες
- Εκσυγχρονίζουμε, ελέγχουμε συστηματικά και διενεργούμε τακτικές προληπτικές συντηρήσεις στον εξοπλισμό μας
- Επιλέγουμε τους προμηθευτές των υλικών μας και φροντίζουμε να εφαρμόζουν και αυτοί πιστοποιημένα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας, ανάλογα με την δραστηριότητά τους
- Ακολουθούμε αυστηρά πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης
- Διαχειριζόμαστε τα απόβλητά μας με τρόπο ασφαλή για το περιβάλλον και την κοινωνία
- Φροντίζουμε οι άνθρωποί μας να εκπαιδεύονται συνεχώς
- Ακούμε και δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην εμπειρία που αποκομίζετε κατά τις επισκέψεις σας ώστε να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι
Τα Medifirst εγγυώνται ποιότητα και ασφάλεια σε κάθε επίπεδο:
- Ασθενείς και συνοδοί: Το σύστημα υπηρεσιών Medifirst περιλαμβάνει, τόσο εξατομικευμένες υπηρεσίες φροντίδας υγείας για πλήρη κάλυψη των αναγκών και ιδιωτικότητας των ασθενών, όσο και την παροχή ενός ασφαλούς και φιλικού περιβάλλοντος κατά την παραμονή των ασθενών και των συνοδών τους στο χώρο των Medifirst. Όλες οι ανωτέρω διεργασίες, παρακολουθούνται και αξιολογούνται μεταξύ άλλων και μέσω ενός εργαλείου δεικτών, ώστε είναι δυνατή η συνεχής επισκόπηση και επικαιροποίησή τους, και η σύγκρισή τους με τους αντίστοιχους εθνικούς και διεθνείς δείκτες
- Ανθρώπινο δυναμικό: Με βαθιά πεποίθηση πως οι άνθρωποι αποτελούν τα θεμέλια της διασφάλισης της φροντίδας υγείας των ασθενών, τα Medifirst ακολουθούν ένα σύνολο πρότυπων διαδικασιών για τους εργαζομένους τους, ενώ μέσα από συνεχείς εκπαιδεύσεις βρίσκονται πάντα στην αιχμή των εξελίξεων του κλάδου της υγείας. Επιπλέον, αφουγκράζονται τις ανάγκες του ασθενούς δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην εμπειρία που αποκομίζει κατά τις επισκέψεις του στα Medifirst, με στόχο τη διαρκή εξέλιξη και βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών υγείας
- Εξοπλισμός και εγκαταστάσεις: Μέσα από συστηματικούς ελέγχους και τακτικές προληπτικές συντηρήσεις στον εξοπλισμό, αυστηρά πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης, τα Medifirst δημιουργούν ένα ασφαλές περιβάλλον τόσο για τους ασθενείς αλλά και τους εργαζομένους τους
- Περιβάλλον και κοινωνία: Με προσεκτική επιλογή συνεργατών και προμηθευτών, οι οποίοι εφαρμόζουν αντίστοιχα πιστοποιημένα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας, ανάλογα της δραστηριότητάς τους, και με ορθή διαχείριση των αποβλήτων όπως ορίζεται από την ελληνική (ή εθνική) νομοθεσία, τα Medifirst δημιουργούν μια πρωτοποριακή μονάδα φροντίδας υγείας με σεβασμό στο περιβάλλον και την κοινωνία
Ενημερωθείτε εκτενέστερα για την πολιτική ποιότητας των Medifirst παρακάτω:
Πολιτική Ποιότητας
Διαπιστευμένου (Κεντρικού) Εργαστηρίου Medifirst Αργυρούπολης
ΕΛΟΤ ΕΝ ΙΣΟ 15189:2022
Πρότυπο ISO 9001:2015
Πρότυπο EN 15224:2016
Πρότυπο
ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 15189:2012
Οι στόχοι μας στην Αθηναϊκή Mediclinic είναι:
- Η παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών φροντίδας υγείας ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες, τις επιθυμίες και την ιδιωτικότητα των ασθενών.
- Η παροχή ενός φιλικού περιβάλλοντος κατά την παραμονή των ασθενών και των συνοδών τους στο χώρο της Κλινικής.
- Η τήρηση της κείμενης ευρωπαϊκής και εθνικής νομοθεσίας, καθώς και των σχετικών κανονισμών που απορρέουν από αυτές.
- Η παροχή υπηρεσιών οι οποίες να ακολουθούν τις τελευταίες ιατρικές και τεχνολογικές εξελίξεις στο χώρο της Ιατρικής.
- Η παρακολούθηση των βασικών διεργασιών της Κλινικής μέσα από ένα πλαίσιο δεικτών και τη συνεχή επισκόπηση και επικαιροποίηση αυτών.
Οι επίτευξη των στόχων θα γίνει μέσα από:
- Τη συνεχή βελτίωση της ικανοποίησης των ασθενών/ συνοδών
- Τη συνεχή εκπαίδευση και εξειδίκευση του προσωπικού της Κλινικής
- Το συνεχή εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού της Κλινικής
- Τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
-
- Την πιστή εφαρμογή και τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ΕΝ 15224:2016 το οποίο χρησιμοποιείται ως βάση για την ανάπτυξη του Συστήματος Ποιότητας σε όλη τη Κλινική.
- Για τη συνεχή παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων, την ενημέρωση και την εκπαίδευση του προσωπικού μας.
- Για το συνεχή εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού μας.
- Για τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών με σκοπό τη συνεχή βελτίωση της ικανοποίησης των ασθενών μας.
- Τη διασφάλιση της προστασίας των εμπιστευτικών πληροφοριών των πελατών.
- Την παρακολούθηση και των κλινικών διεργασιών της Κλινικής και την ενσωμάτωση τους στις διαδικασίες του Τομέα μέσα από ένα συγκεκριμένο πλαίσιο εγκρίσεων και εκπαιδεύσεων.
- Τη συνεχή παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας, ασφάλειας και εξυπηρέτησης των ασθενών που να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις των 11 διαστάσεων ποιότητας όπως περιγράφονται στο ΕΝ 15224.
-
- Κατάλληλη & σωστή θεραπεία (Appropriate- correct care)
- Διαθεσιμότητα
- Συνέχεια φροντίδας (Continuity of care)
- Συνέχεια φροντίδας (Continuity of care)
- Αποτελεσματικότητα (Effectiveness)
- Αποδοτικότητα (σχέση κόστους – αποτελέσματος κλπ) (Efficiency)
- Ισότητα μεταξύ των ασθενών (Equity)
- Τεκμηριωμένη, βασισμένη σε πρωτόκολλα (Evidence & Knowledge based)
- Φροντίδα εστιασμένη στις ανάγκες των ασθενών (φυσική, ψυχολογική, κοινωνική)
- Συμμετοχή των ασθενών (Patient involvement)
- Ασφάλεια ασθενών (Patient safety)
- Παροχή φροντίδας στον κατάλληλο χρόνο/ με την κατάλληλη σειρά, προσβασιμότητα ασθενών (Timeliness/ accessibility)
-
- Τη χρήση κατάλληλου εξοπλισμού και εξασφάλιση των κατάλληλων εγκαταστάσεων και περιβαλλοντικών συνθηκών για την παροχή των υπηρεσιών υγείας στους ασθενείς μας.
- Για την εξασφάλιση της διασφάλισης των προσωπικών δεδομένων των ασθενών και των εργαζομένων της Μονάδας μέσω της τήρησης του Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων GDPR.
- Για την παρακολούθηση και διαχείριση περιστατικών (incidents), παρ’ ολίγον συμβάντων (near misses) και ανεπιθύμητων συμβάντων (adverse events).
- Για τον καθορισμό KPIs (Key Performance Indicators) για τη μέτρηση και παρακολούθηση των 11 διαστάσεων ποιότητας που θέτει το πρότυπο ΕΝ 15224.
- Για τη συνεχή παρακολούθηση των λειτουργιών της Κλινικής μέσα από ένα πλαίσιο δεικτών που επικαιροποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα.
- Για την αυστηρή παρακολούθηση και διαχείριση των κλινικών διεργασιών της Κλινικής, καθώς και των κλινικών κινδύνων που μπορεί να προκύψουν από αυτές.
- Για τη διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
Ο Διευθύνων Σύμβουλος
Πιστοποιητικό BS EN 15224:2016
Τα Πολυιατρεία Medifirst, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση και εξέλιξη των υπηρεσιών τους, είναι πιστοποιημένες για το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας τους σύμφωνα με τα πρότυπα EN 15224:2016 και ISO 9001:2015 για την Παροχή Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας:
- Βιοπαθολογικού Τμήματος
- Απεικονιστικού Τμήματος
- Εξωτερικών Ιατρείων
Πιστοποιητικό
ISO 9001:2015
Πιστοποιητικό
EN 15224:2016
Πιστοποιητικό
ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 15189:2012
Η εφαρμογή του συνεχούς ανανεούμενου Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας στα Πολυιατρεία Medifirst, εξασφαλίζει πως:
- Στελεχώνουμε τα Medifirst με διακεκριμένους γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων.
- Όλοι οι εργαζόμενοι γιατροί, επαγγελματίες υγείας και διοικητικοί εργαζόμενοι ακολουθούν πρότυπες διαδικασίες.
- Εκσυγχρονίζουμε, ελέγχουμε συστηματικά και διενεργούμε τακτικές προληπτικές συντηρήσεις στον εξοπλισμό μας.
- Επιλέγουμε τους προμηθευτές των υλικών μας και φροντίζουμε να εφαρμόζουν και αυτοί πιστοποιημένα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας, ανάλογα με την δραστηριότητά τους.
- Ακολουθούμε αυστηρά πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης.
- Διαχειριζόμαστε τα απόβλητά μας με τρόπο ασφαλή για το περιβάλλον και την κοινωνία.
- Φροντίζουμε οι άνθρωποί μας να εκπαιδεύονται συνεχώς.
- Ακούμε και δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην εμπειρία που αποκομίζετε κατά τις επισκέψεις σας ώστε να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι.
- Η παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών φροντίδας υγείας ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες, τις επιθυμίες και την ιδιωτικότητα των ασθενών.
- Η παροχή ενός φιλικού περιβάλλοντος κατά την παραμονή των ασθενών και των συνοδών τους στο χώρο της Κλινικής.
- Η τήρηση της κείμενης ευρωπαϊκής και εθνικής νομοθεσίας, καθώς και των σχετικών κανονισμών που απορρέουν από αυτές.
- Η παροχή υπηρεσιών οι οποίες να ακολουθούν τις τελευταίες ιατρικές και τεχνολογικές εξελίξεις στο χώρο της Ιατρικής.
- Η παρακολούθηση των βασικών διεργασιών της Κλινικής μέσα από ένα πλαίσιο δεικτών και τη συνεχή επισκόπηση και επικαιροποίηση αυτών.
Οι επίτευξη των στόχων θα γίνει μέσα από:
- Τη συνεχή βελτίωση της ικανοποίησης των ασθενών/ συνοδών
- Τη συνεχή εκπαίδευση και εξειδίκευση του προσωπικού της Κλινικής
- Το συνεχή εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού της Κλινικής
- Τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
-
- Την πιστή εφαρμογή και τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ΕΝ 15224:2016 το οποίο χρησιμοποιείται ως βάση για την ανάπτυξη του Συστήματος Ποιότητας σε όλη τη Κλινική.
- Για τη συνεχή παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων, την ενημέρωση και την εκπαίδευση του προσωπικού μας.
- Για το συνεχή εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού μας.
- Για τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών με σκοπό τη συνεχή βελτίωση της ικανοποίησης των ασθενών μας.
- Τη διασφάλιση της προστασίας των εμπιστευτικών πληροφοριών των πελατών.
- Την παρακολούθηση και των κλινικών διεργασιών της Κλινικής και την ενσωμάτωση τους στις διαδικασίες του Τομέα μέσα από ένα συγκεκριμένο πλαίσιο εγκρίσεων και εκπαιδεύσεων.
- Τη συνεχή παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας, ασφάλειας και εξυπηρέτησης των ασθενών που να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις των 11 διαστάσεων ποιότητας όπως περιγράφονται στο ΕΝ 15224.
-
- Κατάλληλη & σωστή θεραπεία (Appropriate- correct care)
- Διαθεσιμότητα
- Συνέχεια φροντίδας (Continuity of care)
- Συνέχεια φροντίδας (Continuity of care)
- Αποτελεσματικότητα (Effectiveness)
- Αποδοτικότητα (σχέση κόστους – αποτελέσματος κλπ) (Efficiency)
- Ισότητα μεταξύ των ασθενών (Equity)
- Τεκμηριωμένη, βασισμένη σε πρωτόκολλα (Evidence & Knowledge based)
- Φροντίδα εστιασμένη στις ανάγκες των ασθενών (φυσική, ψυχολογική, κοινωνική)
- Συμμετοχή των ασθενών (Patient involvement)
- Ασφάλεια ασθενών (Patient safety)
- Παροχή φροντίδας στον κατάλληλο χρόνο/ με την κατάλληλη σειρά, προσβασιμότητα ασθενών (Timeliness/ accessibility)
-
- Τη χρήση κατάλληλου εξοπλισμού και εξασφάλιση των κατάλληλων εγκαταστάσεων και περιβαλλοντικών συνθηκών για την παροχή των υπηρεσιών υγείας στους ασθενείς μας.
- Για την εξασφάλιση της διασφάλισης των προσωπικών δεδομένων των ασθενών και των εργαζομένων της Μονάδας μέσω της τήρησης του Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων GDPR.
- Για την παρακολούθηση και διαχείριση περιστατικών (incidents), παρ’ ολίγον συμβάντων (near misses) και ανεπιθύμητων συμβάντων (adverse events).
- Για τον καθορισμό KPIs (Key Performance Indicators) για τη μέτρηση και παρακολούθηση των 11 διαστάσεων ποιότητας που θέτει το πρότυπο ΕΝ 15224.
- Για τη συνεχή παρακολούθηση των λειτουργιών της Κλινικής μέσα από ένα πλαίσιο δεικτών που επικαιροποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα.
- Για την αυστηρή παρακολούθηση και διαχείριση των κλινικών διεργασιών της Κλινικής, καθώς και των κλινικών κινδύνων που μπορεί να προκύψουν από αυτές.
- Για τη διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
Ο Διευθύνων Σύμβουλος
Πιστοποιητικό BS EN 15224:2016
Υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία
Τα Μedifirst είναι ιατρικές μονάδες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, που είναι πρωτοπόρος στον τομέα της υγείας στην Ελλάδα. Σας εξασφαλίζουν υψηλή αξιοπιστία, ποιότητα υπηρεσιών, άριστο εξοπλισμό και τεχνογνωσία.
Τα Πολυϊατρεία Medifirst, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση και εξέλιξη των υπηρεσιών τους, είναι πιστοποιημένα για το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας τους σύμφωνα με τα πρότυπα EN 15224:2016 και ISO 9001:2015 για την Παροχή Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας:
- Βιοπαθολογικού Τμήματος
- Απεικονιστικού Τμήματος
- Εξωτερικών Ιατρείων
Η εφαρμογή του συνεχούς ανανεούμενου Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας στα Πολυϊατρεία Medifirst, εξασφαλίζει πως:
- Στελεχώνουμε τα Medifirst με διακεκριμένους γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων
- Όλοι οι εργαζόμενοι γιατροί, επαγγελματίες υγείας και διοικητικοί εργαζόμενοι ακολουθούν πρότυπες διαδικασίες
- Εκσυγχρονίζουμε, ελέγχουμε συστηματικά και διενεργούμε τακτικές προληπτικές συντηρήσεις στον εξοπλισμό μας
- Επιλέγουμε τους προμηθευτές των υλικών μας και φροντίζουμε να εφαρμόζουν και αυτοί πιστοποιημένα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας, ανάλογα με την δραστηριότητά τους
- Ακολουθούμε αυστηρά πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης
- Διαχειριζόμαστε τα απόβλητά μας με τρόπο ασφαλή για το περιβάλλον και την κοινωνία
- Φροντίζουμε οι άνθρωποί μας να εκπαιδεύονται συνεχώς
- Ακούμε και δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην εμπειρία που αποκομίζετε κατά τις επισκέψεις σας ώστε να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι
Τα Medifirst εγγυώνται ποιότητα και ασφάλεια σε κάθε επίπεδο:
- Ασθενείς και συνοδοί: Το σύστημα υπηρεσιών Medifirst περιλαμβάνει, τόσο εξατομικευμένες υπηρεσίες φροντίδας υγείας για πλήρη κάλυψη των αναγκών και ιδιωτικότητας των ασθενών, όσο και την παροχή ενός ασφαλούς και φιλικού περιβάλλοντος κατά την παραμονή των ασθενών και των συνοδών τους στο χώρο των Medifirst. Όλες οι ανωτέρω διεργασίες, παρακολουθούνται και αξιολογούνται μεταξύ άλλων και μέσω ενός εργαλείου δεικτών, ώστε είναι δυνατή η συνεχής επισκόπηση και επικαιροποίησή τους, και η σύγκρισή τους με τους αντίστοιχους εθνικούς και διεθνείς δείκτες
- Ανθρώπινο δυναμικό: Με βαθιά πεποίθηση πως οι άνθρωποι αποτελούν τα θεμέλια της διασφάλισης της φροντίδας υγείας των ασθενών, τα Medifirst ακολουθούν ένα σύνολο πρότυπων διαδικασιών για τους εργαζομένους τους, ενώ μέσα από συνεχείς εκπαιδεύσεις βρίσκονται πάντα στην αιχμή των εξελίξεων του κλάδου της υγείας. Επιπλέον, αφουγκράζονται τις ανάγκες του ασθενούς δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην εμπειρία που αποκομίζει κατά τις επισκέψεις του στα Medifirst, με στόχο τη διαρκή εξέλιξη και βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών υγείας
- Εξοπλισμός και εγκαταστάσεις: Μέσα από συστηματικούς ελέγχους και τακτικές προληπτικές συντηρήσεις στον εξοπλισμό, αυστηρά πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης, τα Medifirst δημιουργούν ένα ασφαλές περιβάλλον τόσο για τους ασθενείς αλλά και τους εργαζομένους τους
- Περιβάλλον και κοινωνία: Με προσεκτική επιλογή συνεργατών και προμηθευτών, οι οποίοι εφαρμόζουν αντίστοιχα πιστοποιημένα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας, ανάλογα της δραστηριότητάς τους, και με ορθή διαχείριση των αποβλήτων όπως ορίζεται από την ελληνική (ή εθνική) νομοθεσία, τα Medifirst δημιουργούν μια πρωτοποριακή μονάδα φροντίδας υγείας με σεβασμό στο περιβάλλον και την κοινωνία
Ενημερωθείτε εκτενέστερα για την πολιτική ποιότητας των Medifirst παρακάτω:
Πολιτική Ποιότητας
Διαπιστευμένου (Κεντρικού) Εργαστηρίου Medifirst Αργυρούπολης
ΕΛΟΤ ΕΝ ΙΣΟ 15189:2022