Πολιτική Ποιότητας

Σε ένα σημείο ιατροί και διαγνωστικές εξετάσεις και όλα όσα χρειάζεσαι για την υγεία σου!

Το Μedifirst αλλάζει τα δεδομένα τόσο για την πρόσβαση, όσο και για το συντονισμό των υπηρεσιών υγείας. Σας προσφέρει υπηρεσίες υγείας υψηλού επιπέδου, σε χώρους ειδικά σχεδιασμένους ώστε να συμβάλλουν στην υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών.
Το Μedifirst στελεχώνεται από διακεκριμένους ιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων, ενώ είναι εξοπλισμένο με εξαιρετικά σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό και σας προσφέρει αξιόπιστες βιοπαθολογικές και απεικονιστικές εξετάσεις. Λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο και μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σας για υψηλής ποιότητας υπηρεσίες πρόληψης, διάγνωσης, θεραπείας και διαχείρισης χρόνιων ασθενειών είτε αυτές αφορούν προγραμματισμένα ή έκτακτα περιστατικά.
* Το νέο Medifirst στο Περιστέρι εξυπηρετεί 16ώρες/24ωρο από 7:00-22:00 7ημέρες/ εβδομάδα συμπεριλαμβανομένων των αργιών.

Υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία

Τα Μedifirst είναι ιατρικές μονάδες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας της , που είναι πρωτοπόρος στον τομέα της υγείας στην Ελλάδα. Σας εξασφαλίζουν υψηλή αξιοπιστία, ποιότητα υπηρεσιών, άριστο εξοπλισμό και τεχνογνωσία.
Τα Medifirst, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση και εξέλιξη των υπηρεσιών τους, είναι πιστοποιημένα για το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας τους σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015, από τον ανεξάρτητο διεθνή φορέα Swiss Approval. Η πιστοποίηση αφορά τις υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας που παρέχονται από τα Medifirst και πιο συγκεκριμένα, το βιοπαθολογικό, το απεικονιστικό τμήμα και τα εξωτερικά ιατρεία των μονάδων.
Το 2023 έχοντας ως κύριο στόχο την αριστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών, την εξέλιξη και την αύξηση της ασφάλειας στις παρεχόμενες υπηρεσίες καθώς και την μέγιστη δυνατή ικανοποίηση των επισκεπτών τους προχώρησαν σε περαιτέρω ανάπτυξη του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας. Η ανάπτυξη αφορά την υιοθέτηση ιατρικών και νοσηλευτικών πρωτοκόλλων για την παροχή των υπηρεσιών και την συμπερίληψη των 11 ευρωπαϊκώς αποδεκτών διαστάσεων της ποιότητας στην παροχή υπηρεσιών υγείας, στην ροή των εργασιών τους.

Πιο αναλυτικά, στο επίκεντρο της φροντίδας υγείας ήταν και ενισχύονται περαιτέρω οι:

  • Κατάλληλη, σωστή φροντίδα
  • Διαθεσιμότητα
  • Συνέχεια στη φροντίδα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Αποδοτικότητα
  • Επάρκεια
  •  Φροντίδα βασισμένη σε τεκμήρια και γνώση
  • Φροντίδα ασθενών που περιλαμβάνει την ακεραιότητα της σωματικής , της ψυχολογικής και της κοινωνικής φροντίδας
  • Συμμετοχή του ασθενούς
  • Ασφάλεια του ασθενούς
  • Έγκαιρη φροντίδα και προσβασιμότητα

Για την εκπλήρωση των ανωτέρω υπάρχει συνεχής επαγρύπνηση:

  • Για τη συνεχή παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων, την ενημέρωση και την εκπαίδευση του προσωπικού
  • Για την τήρηση της ισχύουσας νομοθεσίας
  • Για το συνεχή εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού
  • Για τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών με σκοπό τη συνεχή βελτίωση της ικανοποίησης των ασθενών
  • Για την εξασφάλιση της διασφάλισης των προσωπικών δεδομένων των ασθενών και των εργαζομένων μέσω της τήρησης του Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων GDPR
  • Για τη συνεχή παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας, ασφάλειας και εξυπηρέτησης στους πελάτες
Για το αναθεωρημένο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους τα Medifirst έχουν πιστοποιηθεί και σύμφωνα με τις απαιτήσεις του εξειδικευμένου προτύπου για την παροχή υπηρεσιών υγείας του EN 15224:2016 από τον ανεξάρτητο διεθνή φορέα Swiss Approval. Η συγκεκριμένη πιστοποίηση επικυρώνει την τυποποίηση των διαδικασιών που δίνει την ευκαιρία στους ασθενείς να απολαμβάνουν υψηλού επιπέδου εξατομικευμένες ιατρικές υπηρεσίες σε σύγχρονες και πρωτοποριακές μονάδες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας ενώ παράλληλα διασφαλίζεται η παροχή ποιοτικής υπηρεσίας σε κάθε επίσκεψη από όλους τους συμμετέχοντες στην φροντίδα υγείας.
Παράλληλα, το Medifirst στην Αργυρούπολη, στο οποίο λειτουργεί και το κεντρικό Βιοπαθολογικό Εργαστήριο είναι διαπιστευμένο εργαστήριο δοκιμών για μια σειρά εξετάσεων που πραγματοποιούνται σε αυτό σύμφωνα με το πρότυπο ISO 15189:2012, δίνοντας έτσι προστιθέμενη αξία στην αξιοπιστία των αποτελεσμάτων, διασφαλίζοντας ότι τηρούνται όλες οι διαδικασίες σωστής διαχείρισης των δειγμάτων και εγκυρότητας αποτελεσμάτων, τηρώντας μεταξύ άλλων πολύ αυστηρό πρόγραμμα εσωτερικών και εξωτερικών ποιοτικών ελέγχων.

Τα Medifirst εγγυώνται ποιότητα και ασφάλεια σε κάθε επίπεδο:

  • Ασθενείς και συνοδοί: Το σύστημα υπηρεσιών Medifirst περιλαμβάνει, τόσο εξατομικευμένες υπηρεσίες φροντίδας υγείας για πλήρη κάλυψη των αναγκών και ιδιωτικότητας των ασθενών, όσο και την παροχή ενός ασφαλούς και φιλικού περιβάλλοντος κατά την παραμονή των ασθενών και των συνοδών τους στο χώρο των Medifirst. Όλες οι ανωτέρω διεργασίες, παρακολουθούνται και αξιολογούνται μεταξύ άλλων και μέσω ενός εργαλείου δεικτών, ώστε είναι δυνατή η συνεχής επισκόπηση και επικαιροποίησή τους, και η σύγκρισή τους με τους αντίστοιχους εθνικούς και διεθνείς δείκτες.
  • Ανθρώπινο δυναμικό: Με βαθιά πεποίθηση πως οι άνθρωποι αποτελούν τα θεμέλια της διασφάλισης της φροντίδας υγείας των ασθενών, τα Medifirst ακολουθούν ένα σύνολο πρότυπων διαδικασιών για τους εργαζομένους τους, ενώ μέσα από συνεχείς εκπαιδεύσεις βρίσκονται πάντα στην αιχμή των εξελίξεων του κλάδου της υγείας. Επιπλέον, αφουγκράζονται τις ανάγκες του ασθενούς δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην εμπειρία που αποκομίζει κατά τις επισκέψεις του στα Medifirst, με στόχο τη διαρκή εξέλιξη και βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών υγείας.
  • Εξοπλισμός και εγκαταστάσεις: Μέσα από συστηματικούς ελέγχους και τακτικές προληπτικές συντηρήσεις στον εξοπλισμό, αυστηρά πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης, τα Medifirst δημιουργούν ένα ασφαλές περιβάλλον τόσο για τους ασθενείς αλλά και τους εργαζομένους τους.
  • Περιβάλλον και κοινωνία: Με προσεκτική επιλογή συνεργατών και προμηθευτών, οι οποίοι εφαρμόζουν αντίστοιχα πιστοποιημένα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας, ανάλογα της δραστηριότητάς τους, και με ορθή διαχείριση των αποβλήτων όπως ορίζεται από την ελληνική (ή εθνική) νομοθεσία, τα Medifirst δημιουργούν μια πρωτοποριακή μονάδα φροντίδας υγείας με σεβασμό στο περιβάλλον και την κοινωνία.
Τα πολυιατρεία Medifirst σε Αργυρούπολη, Μαρούσι και Περιστέρι αποτελούν ένα μοναδικό, ιδιαίτερα καινοτομικό και ανθρωποκεντρικό μοντέλο παροχής υπηρεσιών πρωτοβάθμιας υγείας στη χώρα μας. Λειτουργούν αδιάλειπτα 24/7 το χρόνο, προσφέρουν ιατρικές και διαγνωστικές υπηρεσίες σε ένα σημείο, με μία επίσκεψη, διαχειρίζονται έκτακτες καταστάσεις υγείας, ενώ παράλληλα διαθέτουν υπερσύγχρονες υποδομές και τεχνολογία σε κάθε επίπεδο.

Τα Medifirst επιδιώκοντας συνεχώς την βελτίωση δεσμεύονται για την εφαρμογή των συστημάτων ποιότητας που έχουν αναπτυχθεί με σκοπό την διασφάλιση της ασφάλειας των ασθενών και την αύξηση της ικανοποίησης από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Πιστοποιητικό
ISO 9001:2015

Πιστοποιητικό
EN 15224:2016

Πιστοποιητικό
ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 15189:2012

Πιστοποιητικό
EN 15224:2016

Όραμα της Διοίκησης και του προσωπικού του Medifirst είναι να καταστούν τα Πολυϊατρεία συνώνυμα της αξιοπιστίας και της παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας με πιστοποιημένη την στράτευσή του στην συνεχή βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών του και στην ικανοποίηση του Έλληνα και του Διεθνή ασθενή.

Οι στόχοι μας στο «Medifirst» είναι:

  • Η παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών φροντίδας υγείας ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες, τις επιθυμίες και την ιδιωτικότητα των ασθενών
  • Η παροχή ενός ασφαλούς και φιλικού περιβάλλοντος κατά την παραμονή των ασθενών και των συνοδών τους στο χώρο της Εταιρείας
  • Η τήρηση της κείμενης ευρωπαϊκής και εθνικής νομοθεσίας καθώς και των σχετικών κανονισμών που απορρέουν από αυτές
  • Η παροχή υπηρεσιών οι οποίες να ακολουθούν τις τελευταίες ιατρικές και τεχνολογικές εξελίξεις
  • Η παρακολούθηση των βασικών διεργασιών μέσα από ένα πλαίσιο δεικτών και τη συνεχή επισκόπηση και επικαιροποίηση αυτών

Η επίτευξη των στόχων θα γίνει μέσα από:

  • Τη συνεχή βελτίωση της ικανοποίησης των ασθενών/συνοδών
  • Τη συνεχή εκπαίδευση και εξειδίκευση του προσωπικού
  • Το συνεχή εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού
  • Τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας

Η Διοίκηση και το προσωπικό στο «Medifirst» δεσμευόμαστε:

  • Για τη συνεχή παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων, την ενημέρωση και την εκπαίδευση του προσωπικού μας
  • Για την τήρηση της ισχύουσας νομοθεσίας
  • Για το συνεχή εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού μας
  • Για τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών με σκοπό τη συνεχή βελτίωση της ικανοποίησης των ασθενών μας
  • Την διασφάλιση της προστασίας των εμπιστευτικών πληροφοριών των πελατών
  • Για την εξασφάλιση της διασφάλισης των προσωπικών δεδομένων των ασθενών και των εργαζομένων των Πολυϊατρείων μέσω της τήρησης του Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων GDPR
  • Για την παρακολούθηση και των κλινικών διεργασιών των Πολυιατρείων και την ενσωμάτωση τους στις διαδικασίες του Τομέα μέσα από ένα συγκεκριμένο πλαίσιο εγκρίσεων και εκπαιδεύσεων
  • Για τη συνεχή παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας, ασφάλειας και εξυπηρέτησης στους πελάτες
  • Για τη συνεχή παρακολούθηση των λειτουργιών μέσα από ένα πλαίσιο δεικτών που επικαιροποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα
  • Για την παρακολούθηση και διαχείριση περιστατικών (incidents), παρ’ ολίγον συμβάντων (near misses) και ανεπιθύμητων συμβάντων (adverse events)
  • Για τον καθορισμό KPIs (Key Performance Indicators) για τη μέτρηση και παρακολούθηση των παραπάνω 11 διαστάσεων ποιότητας που θέτει το πρότυπο ΕΝ 15224
  • Για την αυστηρή παρακολούθηση και διαχείριση των κλινικών διεργασιών των Πολυϊατρείων των ενδιαφερόμενων μερών και του επιχειρησιακού περιβάλλοντος καθώς και των κλινικών κινδύνων που μπορεί να προκύψουν από αυτές
  • Για τη διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
  • Τη συνεχή παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας, ασφάλειας και εξυπηρέτησης στους πελάτες που να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις των 11 διαστάσεων ποιότητας όπως περιγράφονται στο ΕΝ 15224:
    • Κατάλληλη & σωστή θεραπεία (Appropriate- correct care)
    • Διαθεσιμότητα
    • Συνέχεια φροντίδας (Continuity of care)
    • Αποτελεσματικότητα (Effectiveness)
    • Αποδοτικότητα (σχέση κόστους – αποτελέσματος κλπ) (Efficiency)
    • Ισότητα μεταξύ των ασθενών (Equity)
    • Τεκμηριωμένη, βασισμένη σε πρωτόκολλα (Evidence & Knowledge based)
    • Φροντίδα εστιασμένη στις ανάγκες των ασθενών (φυσική, ψυχολογική, κοινωνική) (Patient centered care including physical, psychological and social integrity)
    • Συμμετοχή των ασθενών (Patient involvement)
    • Ασφάλεια ασθενών (Patient safety)
    • Παροχή φροντίδας στον κατάλληλο χρόνο/ με την κατάλληλη σειρά, Προσβασιμότητα ασθενών (Timeliness/ accessibility)

Group Practices Leader